Katalogi
Katalog produktów czy folder to publikacja świadcząca o prestiżu firmy. Można w niej zawrzeć nie tylko wiele informacji, ale stworzyć zarazem publikację budującą wizerunek firmy.
Takie wydawnictwa to swoista wizytówka firmy, znacząca dużo więcej niż ulotka, dlatego do jej opracowania warto zaangażować większe środki i siły. Doskonałej jakości zdjęcia to podstawa powodzenia. Niebagatelną rolę odgrywają także teksty. Znaczenie mają także takie szczegóły jak odpowiedni papier, a nawet wykończenie introligatorskie.

Cała reszta - grafika i pomysł na aranżację katalogu należy do nas. Odpowiednie rozwiązania dobieramy według celów, jakie ma spełnić dana publikacja. Jesteśmy przekonani, że efekt końcowy zadowoli każdego Klienta.

Kalkulacje na foldery i katalogi wykonujemy indywidualnie dla każdego Klienta. W wyborze ostatecznej formy katalogu czy folderu kluczowe są następujące elementy.

Końcowy format
(A4, A5, A6, inny format) 

Gramatura papieru
okładki i stron  (115 g/m2-300 g/m2, inna gramatura) 

Ilość kolorów okładki 
(np. 4+4, 4+1, lub inne) 

Ilość kolorów na stronach 
(np. 4+4, 1+1, lub inne) 

Dodatki  
Wykończenie introligatorskie
(zszywanie, lakierowanie, foliowanie,
bindowanie, kaszerowanie)


Podmiot jest beneficjentem programu rządowego "Tarcza Finansowa PFR 2.0"

Firma uzyskała subwencję finansową, a udzielającym jej wsparcia był PFR.